»To je ministrica Alenka Bratušek večkrat javno povedala, nazadnje ob aprilskem obisku turškega ministra za promet in infrastrukturo Abdulkadirja Uralogluja, ki je javno zagotovil, da se bodo turški izvajalci držali pogodbenih obveznosti.«
»Od delodajalca nismo prejeli nobenega dela niti razlage o našem statusu. Veliko sodelavcev je bilo prisiljenih podpisati sporazumno odpoved pogodbe o zaposlitvi. [...] Izpostavljeni smo verbalnemu nadlegovanju, psihičnemu pritisku in stalnim poskusom ustrahovanja. Ostajamo v negotovosti in zato ne moremo sprejeti drugih ponudb za delo. Okoli 40 nas je, psihično zdravje se slabša, med nami prihaja do napetosti, obstaja vse večje tveganje za fizične prepire. [...] Za kakršne koli incidente, ki bi se lahko zgodili, bodo odgovorni Yapi Merkezi, Kolektor in drugi.«
»Večina delavcev je te sporazume podpisala in očitno so ti ljudje, ki so, če temu tako rečemo, nasedli, zdaj v kampu v Orehku [...], in srčno upam, da ti ljudje niso zdaj v zraku.«
»Vsi partnerji so solidarno odgovorni, da prevzamejo obveznosti pri projektu, če se eden od partnerjev znajde pred finančnimi, časovnimi ali kakšnimi drugimi okoliščinami, ki bi lahko vplivale na izvedbo pogodbenih del.«
»Družba 2TDK je po zahtevnih pogajanjih uskladila pogodbene vrednosti z zakonsko obveznostjo plačila podražitev, spreminja se tudi rok za dokončanje del, ki je zdaj 31. marca 2026.«
»Po naših informacijah in zagotovilih turškega izvajalca Yapi Merkezi, turškega ministra za promet ter tudi vodilne banke sindikata bank v Turčiji se finančne težave rešujejo.«
»Tu ne gre za skupno dovoljenje, ki ga izdaš na listu papirja, ampak individualno izdano dovoljenje za vsakega delavca. V samem postopku pa nismo udeleženi samo mi, upravna enota, še najbolj je dolgotrajen postopek zavoda za zaposlovanje.«
»Ker tukaj je bilo grozno, notri so bile kače in polži in vse mogoče, objekti so tako in tako propadali. Dali so nam ponudbo, da nam bodo pomagali z deli krajevni skupnosti pri izgradnji kanalizacije.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«